Robinson – dobré reštaurácie s malými chybičkami
Počas nášho výletu do Bratislavy sme si dali obed v obľúbenej reštaurácii Robinson v Auparku. Už sme tam boli viac krát, chodíme tam radi, tak prečo sa znova nevrátiť. Usadili sme sa k okrúhlemu stolu a nevšimli sme si, že sme vo fajčiarskej časti. No nechcelo sa nám to už meniť. Dali sme si dobrý a chutný obed, vyberali sme z takého okrúhleho jedálneho lístka, ktorý mal duálne zobrazené ceny. Tak sme si vypýtali účet, zaplatil som kartou a nechal nejaké sprepitné. Účtenka bola vytlačená na ihličkovej poladnici s fialovou páskou a mne hneď udrelo do očí, že je zlá diakritika. Spotvorené znaky namiesto písmeniek s mäkčeňami a dĺžňami. Ale bolo to fajn a toto bol len nepodstatný detail.
Na ďalší deň sme boli v Avione a chceli sme si dať raňajky. Keďže ponuku na toast a kávu, prípadne štrúdľu a kávu/čaj v kníhkupectve Panta Rhei sme úspešne vyskúšali inokedy (mimochodom odporúčam – boli sme tam už tri krát a nesklamali), vybrali sme sa na opačný koniec Avionu. V jednej kaviarni (škoda, že si nepamätám názov) sme uvideli nápis s akciou na toast s kávou. Tak sme sa posadili. Čašníčka nebola veľmi šťastná, že je v práci. Prišla a po našej snahe objednať si povedala, že toast nemajú, lebo im došiel syr. Vraj by ho museli ísť kúpiť. Otočil som hlavou doprava a zo stoličky som videl, ako už funguje veľký supermarket Hypernova s množstvom pokladní. Fakt by aspoň mohli zmazať z tabule tú akciu. Tiež som z tej stoličky videl, že hore na poschodí predomnou je foodcourt. Tak sme sa rozhodli, že odchádzame a vyšli sme hore.
Obzreli sme sa a vidíme Robinson. Povedal som si, že poďme skúsiť, či tu tiež majú zlú diakritiku. Tak sme si sadli do peknej časti, tento krát nefajčiarskej. Za veľkými sklami chodili autá po diaľnici, ktoré ale nebolo počuť, úžasná ranná pohoda. Popýtali sme raňajkové menu a čašníčka nám doniesla zalaminovaný farebný hárok papiera. Všetko bolo fajn, dal som si slaniku s vajíčkami a ostatní si dali toasty. Bolo to skvelé až na jeden malý detail. Celé raňajkové menu bolo v slovenských korunách. Hovorím si, že používame EURO už dva mesiace, ale duálne zobrazenie bolo dávno pred tým, tak ma to dosť prekvapilo, že sa toto môže stať. Bol som už len zvedavý na účtenku. No tá bola v poriadku. Vidno, že je to novšia prevádzka a teda majú novšiu pokladnicu – podľa dokladov a čísel DKP vidno, že pokladnica v Auparku á číslo 001 a táto v Avione 002.
Takže na záver, reštaurácie Robinson odporúčam a tie chybičky mne nevadili, len ma to prekvapilo, že sa to ešte stáva. Je zaujímavé, že na účtenkách píšu, kto nás obsluhoval. Andrea v Auparku aj Monika v Avione boli v pohode. My sa isto zas niekedy vrátime.